Sponsorer

Svendborg Tennis Klub er en klub i rivende udvikling med en stor meget aktiv junior- og seniorafdeling og en klub der drives af dedikerede ledere , trænere og forældre.

For at kunne skabe de bedste rammer for medlemmerne , er en god økonomi en vigtig forudsætning for en stadig udvikling af klubben og derfor tilbydes virksomheder og andre venner af klubben mulighed for at tegne en sponsoraftale.

Der findes 3 typer af sponsoraftaler.

Type A.

• 1 stk bandereklameskilt (250x100 cm.) til opsætning på opvisningsbane.
  • 1 stk sponsorskilt (29 x 21 cm) til opklæbning på sponsorvæg / søjle i klubhus.
  • 1 stk bannerrekame (link på klubbens hjemmeside). Sponsor vil blive eksponeret på alle elektroniske henvendelser fra klubben til medlemmerne , herunder bekræftelse på banereservationer gennem sommersæsonen.
  • 1 stk gratis kontingent til sommersæsonen.

Type B

• 1 stk bannerreklame (link på klubbens hjemmeside)

Type C

Yderligere oplysninger om priser , sponsorates eventuelle løbetid og praktiske detaljer fås ved henvendelse til :

Gert Christiansen

mobil : 23 45 61 92

Klubbens sponsorer.

Skub musen ind i felte med de rullende logoer for at stoppe rulningen.

Klik på en sponsors logo for at komme ind på sponsors hjemmeside.