Faciliteter

Svendborg Tennisklub råder over 9 gode udendørs grusbaner + 1 undendørs kunststofbane  og 3 indendørsbaner (i kommunens tennishal).

Tennishallen ligger blot et stenkast fra udendørsbanerne.

Vores flotte klubhus, der ligger med udsigt udover banerne, rummer et flot køkken med åben forbindelse til et dejligt lyst opholdsrum, kontor samt gode toilet og badefaciliteter.

Derudover er der en dejlig terrasse lige ud til banerne, der bliver brugt flittigt til hygge og grill.

Boldmaskinen, skænket af en af vores sponsorer - Sydbank, kan benyttes indendørs såvel som udendørs efter aftale og forudgående instruktion. En god muilghed for at indøve slag af forskellige variationer og sværhedsgrader.

Tennisbaner og tennishal er en integreret del af Svendborg Idrætscenter, hvor der også er adgang til "Energibaren", en god og prisbillig cafe', der serverer både kaffe, morgenmad, frokost og middagsmad. Det kan nydes på stedet uden bordreservering eller fås som Take-away af både idrætsudøvere og gæster.

Forårsklargøring 2015

Klubhus og forårsklargøring af baner 2015