Beliggenhed

Svendborg tennisklub's tennisanlæg med 9 grusbaner + 1 kunstoftbane udendørs og 3 indendørsbaner er beliggende midt i et dejligt grønt og pulserende idrætsområde. Adressen er Ryttervej 70 i Svendborg- lige bag Svendborg Svømmeland og SG-hallen.

Oversigt over beliggenhed og parkering ses bedst ved tryk nederst til højre på blå bjælke på "Vis på  kort" og vælg satellit!

Tennisklubben er en del af Svendborg Idrætscenter- et unikt idrætsområde med andre idætsgrene som Basketball, Bordtennis, Svømmeklub, Gymnastik m.fl. samt nabo til Sfb fodboldklub.

Parkering for såvel medlemmer som gæster skal ske på den store parkeringsplads foran SG-hallen. Herfra er der ca.100 m til tennisanlægget, langs den lille vej til venstre for SG-hallen.

Tennisanlæg-forår 2015

Tennisanlæg set fra svømmeland forår 2015