DTV DM 2019 i Svendborg

Billeder og kommentarer fra dagene.

Kommentarer til stævnet:

Kære alle i Svendborg Tennis Klub

Jeg vil gerne knytte en kommentar til vores deltagelse i " DM for veteraner". Det var en stor oplevelse at være med til DM, både som frivillig og som deltager i henholdsvis mixdouble og herredouble.

Jeg vil med det samme sige, at det ikke var et udtryk for "storhedsvanvid" at vi stillede op mod "eliten". Vi var godt klar over, at vi ville blive "rundbarberet" i de kampe, men vi syntes at vi måtte" vise flaget", når stævnet var i Svendborg. Det viste sig også at være en stor oplevelse at spille mod så dygtige spillere, og "stjernerne" viste sig også at være rare og venlige at få en snak med i" tredie halvleg". (Vinderne gav jo øl!)

Jeg vil slutte med at udtrykke stolthed over at være medlem af en klub, som var i stand til at stable et så stort arrangement på benene. Mange har ydet en stor indsats for, at det hele blev så vellykket, som det blev.

Venlig hilsen Sven P.